jag vet inte vad jag ska säga...

Om en pusselbit fattades för några dagar sen så har jag hittat den nu. Men istället tappat bort hela resterande pusslett.  Jag står i ett totalt hålrum, allt är svart .
Långt ovanför är himlen, mörk och blåsig. jag har försökt klättra upp så mina fingrar och knogar är blodiga. Det fanns en stege men den är bortagen. Allt jag vill är att någon ska kasta ner ett rep och hjälpa mig upp. Rädda mig från mig själv och från mörkret.

Allt är bara en scharad, ett spel för galleriet.

Dalen är djup den här gången, djupare än jag varit med om.
I handen kramar jag en ensam pusselbit



♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Om du vill prata så lyssnar jag gärna,, du vet väl om att jag är här och finns för dej ?

Problems ar few when i`m whith u =O)

Kram // H

2008-10-13 @ 08:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0