Jävla fetto!

Jag då såklart.
Såååååå trött på fläsket på min mage nu så jag spyr. Jag hatar det jag hatar det jag hatar det!!!

Två träningspass fick jag in idag.
Först gym på badhuset. Körde förbränning på "orbitrekken" så jag höll på att spy. Så svettig som jag blev idag har jag inte blivit tidigare på den. Synd att det är så jävla tråkigt bara. Men det är bara att köra på. Styrketräningen eller vad vi ska kalla den är ju mycket roligare. Tränar ryggen och svanken som en tok. Mest för att det är min svagaste del på ryggen. Mina situps gör inte ont i magen bara svanken just för att jag är så svag där. Men nu börjar jag känna att träningen ger resultat. Sen träning av mage mage mage. Fast jag tycker nog jag får ett bättre resultat på golvet än i nån maskin. Iallafall just när det gäller magen.
Snart ska jag lägga på armar och axlar i träningen. Såg en tjej på gymmet idag med så jävla snygga armar så jag hade lust att gå fram och känna på dom. Inte pumpade bara grymt svarvade och precis lagom muskler. Ska jag också ha en dag. Men nu är det maghelvettet som ska bort som sagt.

Älsklingen la Julia ikväll så då kastade jag på mig träningskläder och tog stavarna som jag lånat av mamma och drog ut en vända. Kände att det tog på ett helt annat sätt än att bara gå. Roligare också. Sen tog jag en rejäl backträning kan vi kalla det.
Bakom vårat område finns en lång och brant backe. Jag tog sats och sprang upp allt vad jag hade. Kände mig som bridget Jones när hon kliver av träningscykeln när jag kom upp. Kastade mig på en gräsmatta och körde situps. Sen ner igen för backen och upp igen i full fart. Osv. Fem ggr. Tur jag hade stavar att stödja mig på när jag travade hem sen. Jag vill verkligen ta ut mig. Jag vill ha resultat. NU!
Tänk om man kunde köra så här varje kväll, det vore underbart.

Vilket jävla stört inlägg. Oh well, jag är störd. Men det är ingen fara, Im in controll over my mind..

Imorgon hinner jag nog inte med nån runda på kvällen då älsklingen ska spela ping-pong som jag kallar det. Han är med i ett korplag som dom nyss startat. Spelar oftast flera ggr i veckan och verkar ha kul. På måndag börjar dom riktiga matcherna för dom. Heja heja.




There is always a piece missing...

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0