Rigael Damar

När jag var ute och gick en kväll förra veckan hamnade jag i trans över en låt som jag inte hört förut. Artisten var även han okänd för mig. Så när jag kom hem så sökte jag runt på P3's hemsida och hittade namnet på artisten. Rigael Damar. Verkar vara en svensk kille på uppgående. På youtube finns ännu inget av honom men han har en egen Myspace sida. Där kan man lyssna på hans låtar. Och jag älskar dom. Det var "highway" som det spelades på radion kvällen jag hörde honom. Men dom andra är också väldigt bra.



Som sammet för min själ..
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Kollade upp Rigael Damar! Fan vilken begåvad kille! Han kommer nog att slå stort!



Mvh Fredrik

2008-11-30 @ 13:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0