Sleepy Fenix

Jag hade planer för kvällen. Skulle se på Leila Lindholm på tv4+ klockan nio. Skulle färga håret. Skulle pussa på lovern. Skulle duscha. Skulle städa undan i köket.

Men..
Jag somnade med Julia, hon är mitt lilla sömnpiller och det är fruktansvärt svårt att hålla sig vaken när vi  ligger tätt i sängen och hon ska sova.

Så jag vaknade med ett ryck vid halv tio. Leila var precis slut. Lovern gick i säng och jag hade ont i nacken.
Men så nyfiken som jag var på min hårfärg så var jag tvungen att ha i den iallafall.

Its RED ladies.
Jag blev sugen på rött för nån månad sen när jag tittade på X-Men 3 igen. Fenix/Jane som hon heter i filmen är så snygg i sin röda nyans. Har inte haft rött i håret sen nian. Då ville jag färga det rött. Min kära mor ville inte, men efter påtryckningar från mig och syster så fick jag väl det till slut. Men hon tyckte inte jag skulle färga håret med vanlig hårfärg utan köpte Henna ist. Vilket ju är ett naturligt färgmedel. Med mycket pigment i kan man säga. Jag var orangeröd i håret. Så nu har jag åter igen färgat mig röd. Mitt hår är ju så mörkt och torrt i längderna så jag tror inte dom blev sån stor skillnad. Svårt att se i mörkret ikväll. Men i luggen blev det en fin (tror jag) röd färg.

Är ju så extremt ljus i hyn så jag kan ju lätt passera som en naturlig redhead. Fräknar har jag också till miljarder igentligen. Men tyvärr så har min Viteligo tagit över mitt ansikte så dom är i stort sett borta. Vilket jag tycker är så synd. Det är väl det jag ogillar mest när det gäller den sjukdommen. Annars så stör det mig inte märkbart.

Bildkavalkad på foxy Fenix följer...


Ser väl lika nöjd ut som jag på ett av våra jobbmöten, eller hur Heidi?
Eller kanske ännu mera som under en av min och loverns avslappnade samtal ♥..



Åh hon är så snygg i den här filmen så jag dör.
Man måste bara älska X-men filmerna. Så fucking good!!


Nu ska miss fenix krypa ner i bingen.
Nattinatt
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Jag skulle säga att du ser ännu mer vild ut i ansiktet under dina möten med din kille, i alla fall vad jag har hört. haha ;)

Och sedan så heter hon inte Fenix/Jane, hon heter Phoenix/Jean, som i delstaten i USA och Bille i Michael Jacksson låten. ;)

2008-10-30 @ 07:59:03
Postat av: Heidi

Hej,, om du nu av nån anledning inte blev nöjd så testa först att blondera håret och sedan typ chocka in rött dada!!! du kommer få alla bilar att stanna // Puss å kram H

2008-10-30 @ 10:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0