veckan som gick



Så jag borde väl skriva några ord. Veckan har varit toppen. I Onsdags så fyllde Fanny 11 år. herreguuu, ELVA år. Hon var hos sin pappa så vi åkte dit på eftermiddagen och firade. Första gången som jag inte haft kalas på hennes födelsedag faktiskt. Var rätt skönt ändå =O) Men oj vad åren går och mina barn växer. Varje år när hon fyller så är det alltid nån som säger. -När Fanny föddes så snöade det... Varje år. Oftast så är det syrran =O)

Sen har jag ju varit på facklig utbildning i dagarna tre. Otroligt givande och roligt. Och lärorikt... pass på chefen nu vet vi vad du gör. Hehe.

Nu ska jag klä mig och åka till jobbet- Jag går ut tidigare för det fattades folk mitt dan. Trist men det får gå. Imorgon börjar jag då klockan fyra som vanligt.

bye for now
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lisse

11 år?!?! Fy fan vad gammal du är ;-)

2008-11-04 @ 20:54:48
URL: http://msme77.blogg.se/
Postat av: Lisse

11 år?!?! Fy fan vad gammal du är ;-)

2008-11-04 @ 20:55:29
URL: http://msme77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0