hello everybody

Friday night finally!! Så skönt med helg.
Fanny har åkt till sin pappa nu sådet är bara vi andra hemma. Jag vart superslapp när jag kom hem och orkade knappt röra ett finger. Vilade en liten stund och nu är det bättre även om jag fortfarande är trött.
Nu ska jag plocka och städa lite, sen ska vi väl äta nått också...men vad. Take away vore tipptopp, typ kina eller så.
Länge sen vi tittade på film nu också, får se om vi orkar med en sån ikväll. Vill se nått spännande och bra.

köket väntar på mig.
Ciao for now.



(Tittade på finalen av american Idol igår kväll. Då visade dom den här videon som jag skrattade gott till. Gillar ni Jack Black som jag och lovern så måste ni se den här.)



Trevlig kväll

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0