Kolhyderat intaget

Japp, Fredag kväll och slappt som fan. Firade med strips och kycklingfile från matstället brevid. Gott och jag känner ingen ågren över det alls. Jag vill leva sunt men inte asketiskt. Imorgon blir det inga kolhydrater i maten men förmodligen nått glas vin över en film istället. Men en rejäl powerwalk ska jag också hinna med tänkte jag. Limited carbs aloud on weekends only.  Gymmade som fan idag, svetten rann överallt och det var så jäkla skönt.

Tittade på filmen "WALL-E" idag med julia i soffan när jag kommit hem från jobbet, den var jäkligt bra. Se den!



Den får fyra klöver av mig.  ♣♣♣♣

Sen hade jag tvättid mellan fem och nio. Torktumlaren har varit trasig en längre tid och det har varit så drygt att hänga upp 511 strumpor och kalsonger och små tröjor. Men idag gjorde jag en liten lyckodans när jag kom ner då dom hade bytt ut den helt med en alldelles ny. Jippi va bra den var. I-Lands problem i know =O)

Nu sova.
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0