No preasure

Så har det gått några dagar sen jag uppdaterade sen sist. Det blir så ibland bara. Jag har lyckats att vända lite på mitt liv sen sist faktiskt. Mitt nya hälsosamma...(typ) liv. Jag har helt skurit bort kolhydrater från min kost till vidare. Det går verklligen över förväntan. Tidigare har det alltid känts jobbigt men nu är det bara kul. Sen har jag börjat röra på mig PÅ RIKTIGT. Powerwalks och gym är numera en daglig dos som jag inte vill vara utan. Ja jag har inte hållit på så länge jag vet, men jag känner att det är kul och därför tror jag det kommer fortsätta. Också har jag köpt proteinpulver som jag kommer att köra med. Byta ut nån måltid vissa dagar och ha som mellis andra =O)

Det är bara så att jag SKA gå ner minst MINST sju kg. Runt magen helst, men tyvärr så får man ju inte välja det helt själv. Gick ju upp vissa trivselkilon i somras, men nu har dom kilona plussats på så till den milda grad så att jag som ni märkte fick ett sammanbrott i lördags.
Jag mår verkligen inte bra när det är så här. Ytligt?? Nja... ja och nej. Det är bara för min skull. Och så skulle jag vilja ge lovern nått fint (finare...öh nått ok) att titta på. Han klagar inte, men det kan man ju inte göra heller. Det anses taskigt eller nått sånt. men det är till 99,9999999 % för min egen del. Jag mår psykiskt dåligt när det är så här. Helst skulle jag vilja bli tight så inni helvette, men det känns som en lååååång kamp.
But no time like the precent.

Sen har ju min sambo sin egen lilla husgudinna i Megan Fox. Hans dreamgirl. Känns ju bra... hon är ju inte precis oatraktiv.




No preasure Right...?!!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej där miss no kolhydrat =O) d är typ bulldegen som skriver =O),, Vill bara säga att på måndag blir jag medlem i din klubb om d går bra? Jag måste bara gå på Mamma mu bio och äta godis på lördag innan jag är redo.

Men du är fantastiskt uthållbar =O) keep going strong. Vem är din dreamboy då ? ja förutom J.

Min heter Gustav och har glasaögon hahaha...

2008-09-18 @ 18:32:51
Postat av: Heidi

Heidi är ovanstående skribent som du kanske förstår.

2008-09-18 @ 18:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0