rubrik rubrik

Ja, sådär ja. Det var tisdagen denna vecka det. Den är väl inte slut riktigt än iof, men så gott som.
Jobbat har jag gjort. Somnade igår med huvudvärk och välkomnades till en ny dag i morse av den igen. Kommer från mina axlar som är som två tegelstenar. Behöver massage NU!!
Anyway.. Åkte sen ner på stan en vända för att köpa treo och släntrade som snabbast in på frällan. Gjorde mig ett litet fynd för tjugo kronor. Fast för mig var det ett STORT fynd. Ett par riktigt slitna och stora jeans. Alldeles för stora, men det är ju själva poängen med refrängen. Kallas i modekretsar för "boyfriend jeans" av den enkla anledningen att det ser ut som du har lånat pojkvännens jeans. Och det kan man ju naturligtvis göra om det funkar. Men det gör det ju inte för mig... för mina jeans är större än min killes. Japp... lång och tjock är jag.
ja iallafall så var dom så snygga så... och billiga. Jag har letat runt nu i ca två månader och idag så fick jag napp =O)


Det var ju faktiskt Katie Holms som typ startade den här trenden i somras, men om hon lånar Tompas jeans är väl tveksamt då han är betydligt kortare än sin snygga fru.

(Och NÄ jag faller inte för alla trender som poppar upp, men just den här föll mig på läppen. Kanske för att jag just känner mig så stor och i för stora jeans får jag känna mig lite mindre. Och så passar det ju bra med lite loosefit just nu när jag känner mig (är) lite...pluffsig. Kommer ju inte ens i mina skinnpajsare som jag köpte i våras...det är sorgligt.)


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0