Hej

Ja... Bloggen ligger på sparlåga minst sagt.
Idag har jag jobbat till två. Var ner en kortis på stan för att se om jag kunde hitta någonting annat att lägga i påskäggen till tjejerna än bara godis. hittade en liten söt top till Fanny på rea. Blir nog nån liten leksak till julia. Också lite godis såklart. Men dom får påskägg från höger och vänster på påsken så det är mest symboliskt från oss.

Oroar mig för Jenny som ligger på sjukhus och är allt annat än frisk. Hälsade på igår då jag inte kan hålla mig borta såklart. Rena kläder och böcker tog jag med. Usch får magkatarr av oro..

Nu ska jag och lillan ut och plocka påskris som jag ska sätta på balkongen. Dags att ta ner julbelysningen där kanske...hm.

Jag skaaa bli bättre på att blogga, lovar.



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0