Lööödaag

Pappan och minstingen är på badhuset just nu. Ringde hem och berättade att det är simkunnighetensdag där och alla badar gratis. Fin överaskning då det är väldans dyrt igentligen. Jag ska iväg och jobba klockan fyra och ska väl pyssla lite här hemma fram tills dess. Loppis nere i kvarterslokalen idag som vi varit ner och tittat på. Julia hittade en jättestor och gosig leksakshund som hon ville ha. Köpte den för trettio kronor. Det blir kul när hon ska ha den på cykeln till dagis om morgnarna, för det kommer garanterat bli så =O) Solen skiner ute och våren är på sitt bästa humör. Det var den även igår. Kvällen jobbade jag då också och jag gick mest runt och njöt av att få vara ute. Det var inte ens lite jobbigt att vara på jobbet när det är så. Det är den stora fördelen med mitt yrke. Att man får vara ute med betalning dessa dagar och hela sommaren. Tänk sommarmornarna när man är ute och går klockan åtta och det är varmt och alldeles lugnt ute. Det är underbart.



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0