Men Tjena

Nu ska jag snart åka iväg och jobba lite. Började igår med LCHF. Också hårdträning på det... nästa vecka får den börja. jag mådde faktiskt ganska bra av lchf sist jag var inne på det. Min mycket krångliga mage verkade må bra av det. Men igår kändes det som om kroppen undrade lite -Whats up with all this fat. Men den vänjer sig. Känns som ett mycket bra beslut jag tagit.

Över till nåt annat. Dåligt med shoppingfynd på den här bloggen numera. Mest för att ag har shoppingförbud =O(
MEN!! =O))) Kolla kolla vad jag ska ha på båten Heidi..




Bilder lånade av Style By Stars

På REA. Naturligtvis ett par byxor till. Skulle aldrig ha en så kort klänning. Dom flesta korta klänningar blir ju toppar på mig iallafall.

Tjingeling
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Lady in red ;) jag får väl bli tant grön jag då =O)

Snygg, het och så fantastigt snygg kommer du bli i den /H

2009-04-21 @ 18:12:26
Postat av: Jenny

Och jag tant gredelin;)



så snygg du kommer bli het i den!



Puss snygging!

2009-04-21 @ 20:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0