September imorgon

Sista augusti idag och min förkylning går åt ett tydligt håll. Neråt. Idag får jag proppa mig full med panodil för att ens kunna svälja. Vaknade väldigt tjock i halsen och det gör så jäkla ont att svälja. Ochmin energi ligger inte på topp precis.
Typiskt, jag som skulle börja träna den här veckan hade jag bestämt. Men det var tydligen inte meningen...
Idag är jag ialllafall ledig. Ska städa klart i sovrummet så jag får in nya klädförvaringen under sängen. Sen blir det lite allmän röjning och slutligen kassler till middag.

Så får det bli.

Nu lyssnar vi på "stay the night" med Alcasar för femtonde gången. Och efter den kommer "The queen" med Velvet. Det är Julias bästa låtar så älsklingen har bränt en skiva med bara dom två på och jag visade Julia hur man startar cdspelaren när låtarna gått klart. Så nu startar hon om dom om och om igen.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0