sunday morning

Vaknade med rejält halsont och av att det svider och sticker i näsan. Oh no.. Sambon är lika han. Men det låg väl i farans riktning antar jag då alla verkar vara förkylda just nu. Julia svällde igen i luftvägarna på onsdag kväll och var rejält förkyld på torsdagen. Men hon är faktiskt pigg igen så jag hoppas det blir det samma för oss. Ofta stannar det vid halsont för mig.

Ikväll ska jag jobba igen och imorgon är jag ledig. Fint de´

Halvsitter i sängen med datorn i knät. Idag blir det nog mest ingenting känns det som. Kanske att jag fixar med nya klädförvaringen... men jag vet inte. Hungrig är jag iallafall. Men vad ska jag hitta på för mat åt oss tro. Alltid detta dilemma.



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0