Update

Igår fyllde jag år. Jag är inte så mycket för att fira mina födelsedagar. Men gårdagen var jättebra. Väcktes med kaffe på sängen och paket av mina barn och sambo. Han sjöng och Julia ropade "sluta sjunga" och höll för öronen. Vid tre kom min mamma och hennes andra hälft och även min kära storebror. På kvällen lämnade vi barnen till mamma och så gick vi på Mulligans och åt god mat och myste. Tog en lång och mysig promenad hem i sommarnatten.
Jag fick jättefina presenter. Pengar vilket var ett extremt välbehövligt tillskott då jag lagt alla mina på Julias rum som jag gjort om i veckan. Fick en spikmatta av mamma. Det ville jag verkligen ha och har precis legat på den i tjugo minuter och njutit, Så skönt! Av min kärlek så fick jag en ny plånbok. Har velat haft en ny länge men inte hittat nån jag varit nöjd med. Mest för att jag igentligen velat ha en märkesvariant. Och jag blev så glad och förvånad när jag fick en Donna Karan av honom ♥.

Idag har vi handlat lite och sen hämtat Julia som sov hos mamma inatt. Fanny är hos sina kusiner. Nu är J och J på bibblan och lämnar tilllbaka böcker och lånar nya. Jag ska ut och jobba klockan tre. Igentligen ledig ,men eftersom vi har panik med att få ihop folk till varje skift nu så erbjöd jag mig då det fattades folk både igår och idag. Jag vill inte men jag gör det ändå.

Ja så var man trettiotvå då. Och det känns hur bra som helst =O)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg att Virve skulle få vara kvar =O) gud hur d hattas med oss. Varför ska du jobba extra är d någon epedimi?

2009-08-10 @ 16:18:28
Postat av: - Desirée, mamma till Melody ♥

Hej! Googlade något och hamnade på din blogg - efter en stunds läsning märkte jag att vi bor i samma stad. Vilken fin och intressant blogg du har, precis i min smak - bra blandning mellan inredning, kläder och privatliv! Kram Desirée

2009-08-10 @ 19:26:09
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0