dan före dan före dopparedan

Vaknade med riktigt halsont allmän medvetslöshet. Nämen så passande nu till jul =O) Jag som ska jobba så mycket nu. Men skit i det, tar lite värktabletter och låtsas som det regnar..snöar.

Idag är jag ledig som tur är och har städat. Somnade ifrån disken igår och det stod lydigt och väntade på mig imorse. Nu ska jag och Julia ner i källaren och hämta upp granen + pynt till den. Jippie! Sen ska vi knata till statoil och kolla om dom har tejp. För den är i stort sett slut och jag är inte på långa vägar klar med inpaketeringen.

Nu har fanny jullov och även så Julia. Tur att nån kan få vara ledig över jul i familjen så lillan slipper dagis och också får vara lite ledig =O)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0