It must have been love, but its over now...

Det känns som jag är dumpad...heartbroken. Varje gång jag kommer på att jag inte röker längre så går det en stöt genom bröstet. Löjligt... ja kanske. Det går över, men just nu är det otroligt sorgligt hela grejen. My friends are gone and i miss them so much =O(

Idag har jag varit ledig. hade planerat en mysig dag med min lilla mamma i valbo. Men det blev inte så tyvärr. Julia har värsta magsjukan... herregud hon hade inte ens hunnit bli frisk från influensan. Så nu är det vabbning igen imorgon. Förhoppningsvis så kan jag jobba på fredag om julia är frisk nog att vara hos mamma. Jag vill inte ha henne på dagis mer den här veckan.

Den här veckans diet-träning blablabla. Har väl gått sådär. Ingen rytm i det hela. Ingen träning måndag och sen ingen idag av olika anledningar. Träningen av överkroppen igår tog vart den skulle dock. Träningsvärk!! Men det är ju bra iallafall. Idag har livet varit hopplöst och jag har inte hållit nånting... jävla skit. Imorgon blir det bättre tror jag.
ska nog åka och träna efter J kommer hem från jobbet. jag behöver få ut lite aggresioner tror jag. Det känns så.

Jag känner inte riktig igen mig själv just nu... nått är knas i huvet. kanske är det såhär det är att inte vara konstant drogad av nikotin. Well i dont like the feeling.

Men no worrys, jag kommer inte att börja röka igen. Det vet jag med full styrka. Det är jobbigt i mig just nu bara..

ψψψ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0