Time to work

Ska iväg och jobba om en stund. har varit ensam hemma hela helgen . Men ikväll kommer dom hem igen =O) Har precis städat klart här hemma. Vaknade med huvudvärk ggr 10. Why me. Skulle ju frosta av frysen. Men det hinner jag imorgon eller tisdag för jag e ledig då. Vi får hem en jäkla massa kött på fredag. En kvarts ko tror jag det var. Då lär det finnas plats i the frys =O) Tänkte jag skulle göra rent i akvariet men grannen som jag skulle låna verktyg av är ej hemma. Men det är ingen direkt brådska med det heller. Har iallafall städat i slowmotion och damsugit golven. Duktigt med det här jäkla huvet som är välsignad med...ajaj. Men nu börjar det faktiskt släppa lite efter behandling med olika värktabletter och krämer och massage.

that its for now.
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0