2009

Som sig bör när ett nytt år är här så får jag grymma inspirationskänslor till inredning. Jag har tusen ideer hur jag ska få vårat hem perfekt. Det blir färger som vitt grått och svart som kommer dominera vårens inredning här hemma. Åh jag längtar tills jag får börja och alla saker är på plats. Men ännu så får julen vara kvar hos oss även om jag faktiskt som vanligt börjar bli less. Granen barrar som en tok. Behöver bara titta på den så ramlar det av en sisådär tvåhundra barr. men det är väl som det ska när man har en äkta gran innomhus. Men fin är den än och får stå kvar ett tag till. Allt får stå ett tag till . jag väntar in mina nya grejor till alla hörn av lägenheten inna jag ändrar om. En hissgardin i köksfönstret har jag velat ha länge nu, men inte hittat nån som passar. men nu har jag då det iallafall och det kommer bli väldigt bra =O)



Sweet!!

Åh jag vill ha dom nu!

Idag är jag ledig, tjoho =O) Och sen har jag två kvällar i helgen vilket ger mig lugna morgnar med gos i soffan och en kaffekopp. Det känns nästan som man e ledig då. Nästa helg fylle Julia tre år på söndagen och då skulle jag vilja ha fått hem grejorna till lägenheten men jag tror inte att det hinner komma tyvärr. Julias rum ska få en riktig uppryckning nu också. En lång bänk till akvariet och tvn ska köpas och sen ska jag köpa färg och måla över henne moderna konst som hon målat på väggarna med tuschpenna. Utrensning och uppstädning. och framförallt organisering. sen nästa månad så tänkte jag ge mig på Fannys rum och få ordning i det kaoset. Hon ska få nytt skrivbord. Eller igentligen ett gammalt som jag ärvt efter min farfar. Funderar på en liknande bänk till henne också. Skåpet hon har nu är jättefint igentligen men väldans otympligt och får ställas undan tills ett husköp /större lägenhet i framtiden.


Det blir nog den här hyllan fast man lägger den på golvet. Funderar på att sätta ben på den också. Sen har man korgar eller lådor i facken med saker och böcker i. Till julias rum då menar jag. Fanny måste nog ha en bredare då hon har en väldans stor tv.

Nog för den här gången.

Bye.
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0