Första måndagen 2009

Jobbade till klockan två idag. Gick dubbelt med Anneli som kommit tillbaka från mammaledighet. Det gick jättebra och hon är så lättsam och gullig. Fast jag kände när jag gick hem för dagen att jag pratat oavbrutet sen morgonen. Blir så när man ska instruera och visa hela tiden. Men det är ingen fara =O)
På eftermiddagen idag så har jag tvättat. Kom ner i tvättstugan och det sitter en lapp på torktumlaren att den är trasig... KATASTROF!! Så det blev tyvärr bara tvättat sex maskiner, måste ju hänga allt på tork och det har vi inte speciellt mycket plats för. Hoppas den blir lagad fort nu när helgerna är över.

Jag och älsklingen skulle precis sätta oss och titta på en film nu när lillan kom uppstapplandes i hallen. Försöker vända tillbaka dygnet på henne efter en lång ledighet. och det kan ju gå lite si och så ibland. Dagis börjar på onsdag och då är allvaret igång igen. Älsklingen tog upp henne direkt och bar under protester in henne i sängen igen medans jag gjorde iordning hennes flaska. Så nu ligger dom därinne och förhoppningsvis somnar (iallafall den ena av dom) =O).

Iallafall så höll jag på med lillans rum i två dagar oavbrutet nästan. Men nu är det klart och det blev väldigt bra och lättorganiserat. På torsdag så sätter jag upp akvariet med vatten och grus så det får stå några dagar innan fiskarna flyttar in.



Bye for now
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0