Im so bummed right now..!!

Ringde till Acke (akademiska sjukhuset) för att beställa nyttt recept och boka en telefontid med min läkare sen många år tillbaka. Och då säger dom att hon har flyttat!! Shit va trist. Jag kände mig så trygg med henne. Hon kunde hela min sjukdomshistoria och visste precis vem jag var när vi talades vid. Ja klart hon får flytta som alla andra men ....åååhhhh.....!!
Så nu blir det ny läkare som måste läsa på om mig och hela min journal. Ni skulle se min journal på ackes... den är lätt över femton cm tjock. Så han får en del att göra. Han ska ringa mig på onsdag så då får vi se hur det blir.

Nu borde jag verkligen städa lite här hemma.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Åh, jobbigt med byte av läkare men förhoppningsvis får du behålla denne då iaf.

Saknade mina flickor idag,, ingen Sara ingen Jenny och Ingen Annelie ... Vi ses i morgon iaf // H

2009-01-22 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0