nattpyssel

Vi var iväg och köpte hyllan på ikea idag. Blev inte den på bilden men en snarlik. Köpte lådor till hålen att ha saker i. naturligtvis så missade jag att ta FEM lådor utan tog fyra. Så det fattas en, får köpa den när jag kommer dit igen snart. Bokhyllan som står i julias rum nu ska kaseras har jag efter lång betänksamhet bestämt. Det är en som ser ut som Billy men är lite minde. jag vill ha en lång hylla på väggen ovanför golvhyllan som vi köpt idag. Och jag har kommit på att jag kan ta sidostycket av den gamla hyllan och sätta på konsoller. Såna har jag liggandes i ett skåp.

ja det är väl steg ett i rumsförvandlingen. Men jag har många planer som gror nu.... Äntligen. Julias rum har varit som ett svart hål för mig. Vet liksom inte vad jag ska hitta på för att få det bra. Men nu så tror jag att jag är lösningen på spåret.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0