Torsdag 8 Januari

Idag är jag ledig =O) Välbehövligt kan jag lova. Sen jobbar jag iorgon och är ledig i helgen. På söndag fyller lillan tre år så det blir fullt ös med kalas och nattbesök av svärisarna. Trevligt trevligt. Idag ska jag fortsätta att plocka bort julen här hemma. Är klar med vardagsrummet nu. När jag burit ner granen i förrgår så var det ungefär tio barr kvar på den. Resten låg som en tjock matta från vårat vardagsrum ner för hela trappen. Bytte gardiner, bytte klädsel på soffan och fotöljen, bytte mattor och kuddfodral och bytte filtar. Nu är vardagsrummet vitt vitt och grått. Väldigt frächt. Hallen däremot ser ut som ett härke med tvätt, smutsiga mattor och sofföverdrag. Möbler som ska bort från lillans nyrenoverade rum mm mm. Tror jag ska börja med sovrummet nu. Bort med julstjärnan i fönstret och röda inslag i textilierna. Nu vill jag ha in vitt där också. sen köket där julgardinerna får hänga kvar till dom nya kommer på posten. Hade hoppats dom skulle komma innan helgen men det gör dom inte tyvärr. Just nu är vitt svart och grått min melodi. En outtröttlig kombo som aldrig blir gammal. Badrummen har också fått sig en uppryckning med nya handdukar mattor och duschdraperi. Det tar sig som sagt...

Kram
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Skönt med lite nytt och fräscht,, Kram

2009-01-08 @ 19:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0