Åh vad jag är bra

Jag har aldrig haft så fint kök nån gång som jag har nu. Gud va nöjd jag blev =O)



Hemskt svårt att få till bra
 bilder tycker jag.



Måla måla till fyra på morgonen...


Och ännu mera måla.



Ny väggtext =O)



Borra borra. Ny hylla som förlänger bänken. Perfekt för kaffebryggaren.
Påsarna under är återvinningscentralen hos oss.






Nu kan vi se vad klockan är från köksbordet och från hallen på samma gång.


Nya tavellister och tavlor.


Och kanske det bästa av allt. NY kökslampa!! Ja älskar den och blev överlycklig när jag hittade den.
Men när den levererades så var sladden jättekort. Men jag lämnade in den på elkedjan så dom bytte ut
sladden till rätt längd. Lämnade in den på förmiddagen och hämtade före två. Service =O)

♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Angelica

en fråga: hur mycket kostar allt. Asså färgen, möblerna osv? hur mycket kostar allt sammanlagt? ;)

2009-07-19 @ 01:07:35
Postat av: Sara-Lis

Kanonfint åh vad du är duktig förstår att du inte hann med att äta när du ska utföra såna storverk

Kram från svärmor

2009-07-19 @ 11:54:58
Postat av: Heidi

Vad fiiiint =O) Vad var d för färg på köksmöblerna förrut då??

2009-07-19 @ 19:59:24
Postat av: sara

re heidi: Mörkbruna.



Re angelica. ja det var inte så farligt kanske 1500 kronor sammanlagt. jag målade ju mest om liksom, inte så dyrt. sen köpte jag ny lampa och klocka och lite annat grejs =O)

2009-07-20 @ 18:15:55
Postat av: em

gud vad gulligt med texten! :D

2009-08-22 @ 22:49:05
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0