Hejdå semester sommaren 09

Sista dagen på min sommarsemester i år. Det är som det är med det. Lite trist väder ute just nu. Mörkt och regn. Molnen måste vara jättetjocka som knappt kan släppa igen nått dagsljus.
Funderar om jag ska ta och ringa till jobbet och kolla när jag börjar imorgon, kan ju vara bra att veta.
Ska ägna kvällen till att städa. Jag vill ha ett rent hem att komma hem till efter jobbet.

Nu när mitt köksprojekt är över så tittar jag åt alla håll i lägenheten... vad blir nästa?? Det som är i störst behov uppfrächning är Julias rum. Plus att jag absolut vill köpa en ny säng åt henne. En riktig, så att hon sover bra när hon nu mer och mer ska sova i sitt rum.


Den här sängramen är jag supersugen på till henne. Det är en vanlig 90*200.

Avslutar med en bild från min absolut första semesterdag. Midsommarafton... det känns som jättelängesen.



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0