Nöjen

Ikväll har jag roat mig med att rensa och städa på Fannys rum. En knökfull svartsäck med kläder fick jag ihop som ska till biståndsgruppen. passade på att städa ordentligt, dra fram möbler och tv'n. Damsuga bakom osv. Så nu kan hon lättare hålla ordning själv sen igen. Fanny åkte till Sthlm idag med sin pappa. Min vecka igentligen, men det är väl inte så noga tycker vi såhär på sommaren. Så vi får väl se när hon kommer hem nästa gång. Dom skulle vara borta till söndag så jag antar att hon kommer nästa fredag igen. Lång tid..


Överkastet har min mormor virkat. Det tycker jag jättemycket om. Fatta vilket jobb..




Skrivbordet är ärvt från min Farfar och Farmor. Dom är döda idag. Farmor dog när jag var ca sju år.
Hon dog av emfysem...från andrahandsrökning från farfar...
Farfar dog när Fanny var ca ett och ett halvt. Och han dog då inte av sin kedjerökning. Så konstigt och
orättvist livet kan vara.


Nu sitter jag och väntar på att "Harpers Island" ska börja.. Oooh det börjar NU!!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0