Sista veckan

Sista veckan på semestern har börjat. Det känns helt ok. Klart det skulle vara skönt att ha nån vecka till, men så är det väl alltid. Bara liiiite till....

Suttit i telefon och fixat med lite ekonomiska ärenden här på förmiddagen. jag hatar verkligen att prata i telefon när det gåller allt annat än nöjen. ringa samtal och prata siffror eller liknande. Fyyyy, jag blir så nervös. Förstår inte varför igentligen, men så är det.

Har lite projekt den här veckan här hemma. Min dröm är ju att flytta, men just nu finns verkligen inga objekt på marknaden. Och innan vårat drömhus kommer. (gud vet hur lång tid det tar innan det kommer, en vecka...ett år!?)
Iallafall så maste man leva i nuet. Jag måste ändra och fixa lite så jag får in lite nya vibbar här hemma. Och det ska jag börja med nu.

Vi har iallafall tittat på en ny soffa, wiiieee.

Det blir en... Kramfors från IKEA.



I den färgen som på bilden. Sen skippar vi vardagsrumsbordet och köper till en..


STOR fotpall. Den är ca en meter i diameter. Den kommer alltså stå där normalt ett vardagsrumsbord står. Sen flyttar man runt den efter behag. Fina fisken blir det.

Ska bara spara ihop till dom först...
Men gud va jag ska spara!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0