Fredag 26/6 och lördag 27/6

På Fredagen var jag och mamma och Julia in till Ockelbo på den årliga marknaden. Den är i tre dagar och väldigt stor. Vi åker alltid in på Fredagen då det är lugnast med folk då. Resterande dagar brukar det vara svårt att ta sig fram. Vi åt langos och strosade runt och myste. Jag trodde inte att jag skulle köpa något alls. Hittade inget som jag ville ha igentligen. Men så precis näst sista ståndet så såg jag en sjal och föll som en fura. Så det blev nått till slut iallafall =O) mamma som aldrig ska köpa något köpte två kjolar... och Julia kom hem med en heliumballong i form av en vit häst.
Idag har det varit jättevarmt som vanligt just nu. (Men jag klagar inte) Vi tog ut båten på den första riktiga turen den här sommaren. Hur skönt som helst på sjön. Först åkte vi och tankade på en bensinstatioon för båtar. Sen åkte vi till Strandbaden och la till en bit ut. Där fikade vi lite medhavda smörgåsar och Julia badade lite från badbryggan på båten.

Sen märkte vi att hon vill bada mera och åkte till Sörtutt och la till vid dess båtbrygga. Sen låg vi på stranden i ungefär två timmar. Köpte kaffe och glass och plaskade i vattnet (Inte jag-badkruka).


När klockan började närma sig fyra så åkte vi tillbaka och tog bilen till Mc'Donalds för nu var vi hungriga. Sen åkte vi hem och drack kaffe.
Nu ikväll har jag städat sovrummet. Man orkar ju inte hålla på med sånt dagtid när det är så varmt.





















Visst har jag en fin bikini =O) Åh vilken härlig dag!!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Åh, vad mysigt med båttur,, men vad fasen badar du inte kvinna?? och du var fin i din bikini =O) ingen skulle göra den bättre ;) vilken tur att vi kan följas vid fast du har semme =) Kramar SAKNA ,, ps. såg du ståndet " Gratis Flata " Lasse N berättade om d.

2009-06-28 @ 15:37:45
Postat av: Sara

gratis flata... nej jag missade den..haha. Ja längtar efter dig gumman. Men åh vad skönt jag har och vad utvilad jag kommer vara när semestern är över. Då är det din tur att vila upp dig.

2009-06-29 @ 12:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0