Idag Onsdag 24/6

Vackert väder =O)
Gick och funderade på vad vi skulle hitta på idag. Då ringde min mamma och berättade att det var vindstömning hos henne.
Allt som legat på vinden låg nu på altanen och gräsmattan. Och eftersom det är så svårt att ta sig upp på vinden så vill hon inte ha nått där alls utan allt skulle rensas och slängas.Mycket skit som samlats genom åren. Men framförallt så är det ju mina och syrran och brorsans saker som låg däruppe. Allt mellan himmel och jord. Slalompjäxor * 10 par, madrasser, sängben, böcker, böcker, böcker, kläder... Osv.
Teckningar och skolböcker fick gå till återvinningen nu. Kul att titta i men tar en jäkla plats.
Jag hade mina skatter däruppe, men det visste jag ju. Det är som så att jag samlade på porslinsdockor när jag var ungdom. Har lite över förtio stycken faktiskt. Har absolut ingen plats åt dom nu, men om NÄR vi köper oss ett hus ska jag ha dom i en hylla med glasdörrar i nått rum. Min balklänning sen studentbalen var där också. Väldigt fin faktiskt. Den ska jag definitivt spara och hoppas kunna ha om vi nångång ska på smokingmiddag eller bröllop.


Min studentskylt.


Min studentmössa =O)


Porslinsdockor


Fler dockor..


Rosetter från hundutställningar som jag gjorde med min hund Lacy.


Hur mycket prylar som helst... Och brevpapper och bokmärken jag samlade på det
också.. Har huuuuuur mycket som helst.


Och skräp fans det gott om..


Och sist men inte minst. Bevis på att jag har haft jättemycket fräknar en gång i tiden.
Även om det var svårt att få med på den här bilden. Tyvärr har Vitiligon tagit allt sånt..


Ikväll har jag Älsklingen och Julia varit ute och gått en härlig promenad. Tittat på drömkåkar och klappat katt. Sen åkte vi och skulle köpa milkshake, men maskinen var trasig.
Imorgon ska jag med mamma till Högbo. Vi ska ta med min gamla väldigt senila lilla mormor och fika. Också Julia såklart. Det blir fint det för oss och för min lilla glada mormor.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0