Snor

Jag blir bara mer och mer förkyld... över en vecka nu. Fy och usch. Ungefär som vädret som bara regnar och regnar... men det och förkylningen är inget jag kan påverka. Inte alls bra att jobba när det är såhär snorigt igentligen. Men jag måste tyvärr. Har varken tid eller råd att vara sjuk. Sista fyra dagarna nu inna fyra veckors semester. Sen ska jag tamejfan vara utvilad och pigg...basta.
Känner inte av att det är semester snart, beror väl kanske på höstrusket utanför. men man får göra det bästa av situationen. Så länge det inte snöar så..

Imorgon drar jag på mig gummistövlarna till jobbet. Och upprepar om och om igen till pensionärerna-  Nej jag är allergisk...

Aaaatchoo!!



Julia förra sommaren. Skyndade ut på balkongen när det var skyfall med paraplyet i högsta hugg =O)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0