Time to sleep, men jag ska bara..

Sista SISTA skiftet innan vilan är här!!! Det stavas S.E.M.E.S.T.E.R!!! Fast det känns i ärlighetens namn inte som om det är dags ännu. Den känns som en hägring långt där borta. Att det alltid ska vara bara några dagar kvar.. Men efter imorgon klockan 14.00 så ska jag göra mitt bästa att inte tänka på jobbet ett tag. Första veckan har jag alltid grymt svårt att koppla av vet jag. Den brukar rusa iväg och man tänker -Jaha, är det så här semester är... Men sen kommer jag in i det och då saktar det ner. Huvudsaken är att jag får vila huvet och kunna komma tillbaka utvilad och alert till jobbet igen. Om man inte är varslad då förståss, men det är en helt annan historia.

Just nu verkar det ju som om dom fyra veckorna kommer se ut såhär.


Och vad ska jag göra åt det... ingenting såklart. Det blir som det blir, bara jag får vara ledig =O)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0