Zzzz

Den här förkylningen som jag har nu är en envis en. Typisk sommarförkylning kanske som aldrig ger med sig. Den stegrar bara lite mer för varje dag. Känner mig lite håglös och hopplös faktiskt.
En vecka kvar till semestern. Men gårdagen på jobbet avslutade med en bomb angående sommarschemat. Det stämmer inte, mysteriet är totalt och ger mig magsår och spänningshuvudvärk. Fuck fuck fuck!!

Och så har jag årets värsta sammandrabbning med en anhörig på måndag också. Vart ska jag hämta kraft?? Jag har verkligen ingen kvar. Reservdelen är för länge sen borta och jag flyger på ångorna.

Men på Måndag börjar Jenny jobba hos oss vilket naturligtvis är jättekul. Nu har jag alla mina kärlekar samlade på ett och samma ställe. Fantastiskt Roligt!

Jag måste bara orka liiite till... sen får jag, ja vadå igentligen?

Skulle behöva börja yoga tror jag, meditera....hitta tillbaka till den jag var. För det är snårigt nu.

Lyssnar på Tomas Ledins nya skiva. "500 dagar om året". Det finns en låt som heter "Atlantkustens skyliga smekning"
HERREGUD va den är bra. Mannen är ett geni fast det har jag ju vetat länge. Jag tycker det iallafall, och när jag lyssnar på skivan så kommer jag på att jag sitter och ler och gungar med. Och för stunden så är jag helt avkopplad..

Åh hela skivan är magisk.



♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

En anhörig till dej eller till en på jobbet?

Kram

2009-06-13 @ 22:30:08
Postat av: sara

Jag ska ha samtal med dottern till mannen som säger "ha en trevlig helg" även om det är tisdag.. Då förstår du min ångest.. blä.

2009-06-14 @ 23:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0