jag är kär i två män från Korea

Nr ett på listan är naturligtvis min underbara kärlek här hemma som jag skulle kliva framför ett tåg för om det behövdes. Jag älskar dig så jag dör. För alltid och förevigt du och jag. Jag var vilse men du hittade mig och ledde mig in på rätt stig igen. Håll mig kvar där med dina armar och dina vackra lugna ögon..

Nr två är en man som kallar sig eller heter Yiruma. Spelar piano och komponerar melodier som får mig att gråta. Snubblade över honom på youtube och satte kaffet i halsen. Vem är det här...!!? Och vart kan jag köpa hans skiva. Vilket verkar vara svårare än jag trott. För skivan jag vill ha heter First Love och släpptes 2006 om jag förstått det rätt. Eller igentligen så vill jag väll ha alla skivorna, men till att börja med.. Finns iallafall inte att uppbåda nånstans verkar det som. Att ladda ner förmodligen men det tänkte jag ju naturligtvis inte på i tid... Bäst på att vara sämst, det är jag det i alla lägen som vanligt.
Tack och lov så finns skivan på Spotify. Men jag vill ju ha den på riktigt också.





Den är bara för fantastisk för mina sinnen. Precis som herre nr ett..

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ulla

AllaPriser.se har skapliga priser på hans skivor:)Och du,underskatta dig inte som du verkar göra ibland.

2009-04-01 @ 13:22:10
Postat av: Ulla

Fast jag skulle nog ladda ner musiken istället;) För 700-800 kronor är på tok för mkt om man tänker efter..

2009-04-02 @ 16:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0