Jag vet att jag har förmodligen sveriges tråkigaste blogg just nu..

Men jag är ganska så tråkig nu för tiden också... Även fast det faktiskt idag känns lite bättre än tidigare dagar .
Nån slags vårdepp kanske.

Men nu tar jag fart igen med min kroppsformande och rensande aktiviteter igen from imorgon. Efter ett visst uppehåll utan lust till nått över huvudtaget. Träningen kör jag nog igång med nästa vecka. Mest för att jag har en förkylning i kroppen som mest verkar göra sig påmind om kvällen. Svällde igen i näsan här ikväll fast det har varit bra på dagen. Och hela det resterande registret som hör en förkylning till, även om den ännu är mild mot mig. Har klarat mig förvårnansvärt bra från allt vad förkylningar heter det här året och jag tänker inte reta upp den här för jag vill att den ska sjunka tillbaka varifrån den nu kom ifrån.

Men som alla andra så längtar jag nu efter våren och lite varmare grader. Cykla på asfalt och tom ta fram min fina eu-moppe som stått avställd i över tre år. Julia och jag ska gasa i vår. Hon pratar om det och ser fram emot det varje dag. Så trött på att cykla stackarn =O)

Och så är jag så trött på vinterkängor och vinterjackan nu så jag kan spy på dom. Provade att ha andra stövlar förra veckan som jag tom klämde ner ett par sockor i. Höll på att förfrysa tårna och längtade som en galning efter mina varma fårskinnsskor.
Men bara tempen höjs lite och slasket försvinner så kan jag plocka fram min dignande samling av stövlar och jackor.

Dom här APSNYGGA stövlarna vill jag ha på mig imorgon. Men ajjabajja, mocca och ofodrade. Dom får gömma sig i garderoben nån månad till.
(dom där stövlarna gör mig fan lycklig bara att titta på dom...)

Ja det var kvällens bikt och nu känns det lite lättare.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Halloj, inget fel på min statistik =O) har tom fler läsare än jag gett lösenord till ? dags och byta kanske ? Assnygga stövlar, jag blev också lite lycklig av att se dem faktiskt, =O) Kram och krya på dej nu =O)

2009-03-04 @ 18:25:01
Postat av: Nanni

äsch du har inte alls en tråkig blogg! Hur går det med rökningen förresten? :-)



kramar i massor!!

2009-03-04 @ 21:28:31
URL: http://aquaofvitae.blogg.se/
Postat av: Anonym

Re nanni. Det går kan man väl säga...

2009-03-08 @ 00:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0