natten inatt

Måndagen är över på den här veckan i vårat liv. Jobbat, vilket gick bra. Fick mej en rejäl löneförhöjning också. Hoppsan det hade jag verkligen inte väntat mig! Tydligen gör jag någonting bra bland pensionärer och underbara jobbarkompisar.
Känner mig igentligen ganska så hopplös som människa i allmänhet så det känns ju bra att vara uppskattad ändå liksom.

Var helt säker på att min bok skulle ha kommit idag när jag kom hem från jobbet, har nästan längtat till det skulle bli måndag så jag skulle få den. Men icke =O( . Imorgon hoppas jag verkligen den kommer annars bryter jag ihop...typ.

Är iallafall ledig imorgon. Och nu har mamma fått av sig gipset på sin arm och ringde häromdagen och ville in till valbo =O)
Första ska vi in på hjälpmedelscentralen och köpa nått verktyg som hon ska ha för att träna upp armen igen. Sen blir det Ove jansson och säkert lunch på IKEA. Jag är fattig som en kyrkråtta men det gör inget . Följer så gärna med ändå. Dom här små resorna vi gör med jämna mellanrum är min och mammas alonetime. Jättemysigt faktiskt. Julia ska naturligtvis med och röja bland hyllorna =O)

Rullade köttbullar idag. Dom verkade bli godkända av kärleken iallafall. Julia var sur och pruttade med munnen och stängde in sig på sitt rum. -Jag är sur! -Jag vill inte!
Man kan ju inte låta bli att tycka det är gulligt ibland... little miss thing.



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0