saturday night

Sådärja. Har precis avslutat projekt städning av kök och vardagsrum. Inte jättestökigt men rörigt och skönt att ha gjort till imorgon. Vi har besök av en av jörgens bästa vänner. Han är från Malmö och är här över helgen. Hur kul som helst för min älskling =O) Jag gör min del och försöker hålla mig borta ifrån dom så dom får vara ifred. Nu har dom gått ut på krogen. Hoppas Sandviken visar upp sig på en av sina bättre sidor och att dom får riktigt kul. "Tuckers Lilla Kapell" spelar ikväll på Livingroom och det borde innebära mycket folk och en äldre publik än vanligt. Vilket är vad man vill ha såklart =O)

Barnen sover så det är bara jag och katten som är vakna. Ska hälla upp ett glas vin och kolla vad som är på tv. Annars så finns det alltid en massa saker på nätet att titta på.

Tjingeling =O)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ulla-Karin

Brukar vara så..katter gör en sällskap in i det sista i det man gör på kvällen/natten..Jag tycker det är skönt att få pyssla i fred sent ibland..Förresten,kattmänniskor är det bästa jag vet..Ha en bra söndag..Hoppas du blivit uppvaktad i dag.

2009-03-08 @ 15:10:17
URL: http://ullakarinhelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0