Oh så kuligt det var

Att träna efter jobbet =O) Körde igenom hela överkroppen. Pressar mig till max och när jag håller på att dör och inte kan en till repetition så skriker jag till mig själv inne i huvet -Kom igen...en jävla gång till!!  Roliga grimaser är vardagsmat på gymmet.
Och imorgon blir det benen som ska piskas. Hehe...

Passar på nu när jag har en houseman här hemma som fixar dagis osv. Det lär inte bli särskillt långvarigt tror jag vilket naturligtvis är bra. Men jag gymmar på utav bara h-vete sålänge.

Föresten så fick jag jättebra kontakt med mina triceps idag! Lycka, som jag letat...haha. Nä men det är fan inte så lätt att få bra kontakt med musklerna alla ggr. Och triceps har varit en svåring för mig. Men nu så =OD

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0