onsdag 27/5

Vaknade av det blåste storm ute. Var tvungen att plocka ner parasollet på altanen och ställa lite blommor på golvet där. Rädd för att dom ska blåsa sönder. Det blåser jättehårt. Usch, jag gillar inte när det blåser. Blir stressad då konstigt nog.

Igår kväll jobbade jag som sagt och lyckades slippa att gå på "dubbelschemat" vilket var skönt i många olika bemärkelser. Först så slapp jag gå med den nya anställda och tusen frågor. Sen hade dom tydligen jättedrygt och fick åka på apoteket och ringa ambulans åt en annan. Jag hade min del också och fick lyfta upp en herre från golvet och springa kors och tvärs för att hinna. Men kvällen tog slut och jag är äntligen ledig idag.

Sen ringde min chef till mig och berättade att hela sommarens scheman är klara. Och då släppte en jättestor sten från mitt bröst. Har stressat och grubblat över detta så min magkatarr har kommit på besök igen. Det är verkligen ett jättejobb som jag inte haft tid till som sig bör. Men nu kan jag släppa det och gå vidare... Underbart!!

Nu ska vi åka iväg och handla mat och lite annat. Kanske till valbo.

(Min älskling har blivit erbjuden jobb!!!)



♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vad Roligt =O) Hälsa å Gratulera.

2009-05-27 @ 18:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0