för idag är det fredagsmyyyys

Ja det blir nog lite mys tror jag. En riktigt blodig bit rostbiff och bea + sallad/ pommes till dom andra. Sen har jag köpt glögg. Hittade ingen sockerfri men det var detsamma då man inte har i sig speciellt stora mängder. Kanske nån film och mysigt tillsammans i soffan.

Idag körde jag förmodligen punka på min moppe. Hittade en spikliknande sak helt intryckt i däcket. Faaaan rent ut sagt. Men det kanske går att laga däcket. Hoppas!!

Nu har vi nyss varit inne i valbo köpcentrum och grejat lite. J skulle lämna in navigatorn på uppdatering och sen var vi en sväng på IKEA. Jag drog en snabbis inne på kappahl och fyndade en grå ullkappa/jacka för två hundra.. FYND. Tyvärr så kom vi på lite för sent att navigatorn skulle hämtas igen och hade redan åkt ut på motorvägen. Så nu är j tillbaka i valbo igen.
Det man inte har i huvet får man ha i benen.. i detta fallet i bilen =O)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha jaa som dom säger på Två ägg i högklackat: "en klen hjärna ger raska ben"

ha det bra <3

2009-11-13 @ 19:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0