fredag

Bara jag och barnen hemma då J har dragit till malmö för att träffa sin bästaste kompis Jerry över helgen. Sitter och är lite kluven om hur jag ska göra imorgon då jag är bjuden på tjejmiddag hos min underbara och älskade Heidi. En av mina bästaste kompisar ♥ Var ju synd att det var just den här helgen. Så typiskt att allt alltid kommer på samma gång. 
Det verkar ju bli riktigt party där och jag sitter här och vickar foten i takt till "Off the wall" med MJ. Det rycker lite i danstarmen så att säga. Alkoholtarmen verkar jag ha tappat bort helt däremot. Skulle lätt kunna bli nykterist just nu. Det där suget efter lite rus i kroppen har jag inte haft på flera år. Kan ju vara därför jag aldrig blir ens lite dragen. I en kombination av att allt med alkohol smakar skit! Utom kanske nått glas rött eller en god drink. Men såna finns det ju inte många... blä.
Ska jag bli "full" så måste jag dra i mig sprit verkar det och det kommer ju inte hända nånsin så då kan man ju lika gärna skita i det och bara smutta på sitt vinglas för att det är gott.
Men dansa... JA tack. Det skulle vara så kul =O)

Underbara Heidi jag vill verkligen komma och ha kul hos dig imorgon, men det ser inte så ljust ut tyvärr..

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: PARTY HEIDI

My own true love Sara !! GOT TO GET HERE!!!

Blow your whistle !!!!

2009-11-07 @ 10:22:35
Postat av: sara

heidi: I would if i could ♥.. snyft

2009-11-07 @ 12:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0