Glasögon

Nu har dom kommit mina fina glasögon. Inköpta på synsam och designade av Efva Attling. Mycket nöjd är jag och håller på att träna in mins ögon i dom just nu. Eftersom jag har brytningsfel så är mina ögon vana med att ljuset ska brytas fel. Därför blir jag lite yr och vinglig nu när ljuset bryts rätt. Men ögonen kommer anpassa sig till slut. Känns ganska bra redan faktiskt.

Jag gillar att det bara är skalmar och mittenparti över näsan och inga bågar som tar upp ansiktet. Utan dom smälter in bra och är bara snygga som en accessoar tycker jag.








Suddigt men ni ser ungefär.

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Margareta

Jättesnygga

2009-11-11 @ 18:30:16
Postat av: Heidi

Ja jätte snygga på dej

2009-11-12 @ 20:19:02
Postat av: sara

Tack snälla ni =O)

2009-11-12 @ 22:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0