Idag är det torsdag

Vilken stel gammal tant jag känner mig som. När lönen är här så blir det besök till kiropraktorn. Börjar fundera på om jag inte har ischias. Det ilar ner i höger lår från ryggen. Men jag vet inte. Sen har jag ju flera ställen som inte är bra. Höger skulderblad tex. Där sitter nått väldigt konstigt som kommer på besök ibland. kan vara en inflamation kanske. Sen är det ju vänster axel som vanligt som är lika mjuk som en tegelsten ungefär. Idag är det mest svanken och ner i höger lår som känns. Vilket det ju gjort ett tag nu. Fakiskt sen jag städade åt min bror för typ två månader sen. Det var ju efter det som nått hoppade ur en morgon när jag skulle gå upp.

Det var ryggen det. Sen har jag ju handleden som jag har haft ont i flera år. Men nu senaste tiden så har det verkligen blossat upp. Min misstanke är en spricka. Och det kan ingen kiropraktor göra nått åt. Men att ta mig till läkaren känns väldigt långt borta. En sak som är intressant är att handleden och upp i armbågen har blivit mycket värre sen jag tog vaccinet..

Så jag smörjer med smärtstillande och jobbar vidare..

Och när vi ändå är inne på sjuka grejer. Vart är min remiss till Akademiska igentligen. Har ju fått ny läkare (morr..) och jag vet inte riktigt vad det är för typ. Han sa att han skulle skicka en remiss till hösten och den är ju över snart. Nästa vecka får jag ringa.

Ja då har jag öst ur mig om det. Nu ska jag försöka städa klart på Julias rum och lite annat. Men det tar sin lilla tid. Å andra sidan så har jag inte bråttom. Jag kan ju inte stå böjd särskillt länge så jag får sitta på golvet och när det börjar göra ont och jag ska byta ställning så kan jag inte ta i med vänter hand pga handleden.. jisses.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0