söndag kväll

Helt slut efter ett riktigt stressigt och tungt kvällspass på jobbet. ibland undrar jag om vi inte har superkrafter som på nått konstigt sätt lyckas pussla ihop alla larm och turer och avstånd på fem och en halv timme. Men ikväll var det verkligen på håret.. Jisses vilken rusch.

Kom hem och fick rinnsnuva och nästäppa på en gång. Underligt. har iof kännt mig hängig och skavig i halsen nån vecka, men jag hoppas dt bara är en allergisk reaktion. Kanske på influensasprutan jag fick i onsdags. Vet inte...

Från och med idag så kör jag en månad utan kolhydrater. Måste trimma lite nu. Ser ut som en säck potatis i kroppen.
Och eftersom jag är julmust beronde så var jag ju tvungen att köpa lightversionen och prova idag. Den får godkänt, varken mer eller mindre. Duger. 

Håller på med morgondagens matlåda nu. Jäkligt svårt att hitta nått i affären som går att ha till lunch annars. Utan kolisar då..

Igår var jag hem till Jenny efter jobbet. Vi hade jättemysigt och åt god mat och umgicks. Mer sånt tack =O)

Nu är äntligen min lilla prinsessa hemma igen efter en vecka borta, men jag har inte träffat henne ännu eftersom hon sov när jag kom hem. Men imorgon ska vi gosa hela eftermiddagen. Längtar så ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin på dina nya foton , Heidi loves u

2009-11-03 @ 20:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0