Sune och jag

Vi sitter här vid datorn och slåss om tangenterna. Busiga katt som jämt ska vara uppe          (oops det där var sune som tyckte att vi skulle ha lite mellanslag) ja uppe i knät och busa och bitas.

Jag håller på att måla en korg vit. Den var tidigare brun och igentligen en blomlåda. Men jag behöver mer förvaring i badrummet och kollade runt vad som skulle tänkas finnas hemma. Korg pensel lackfärg och krokar hade jag hemma här och där. Jag hoppas det blir bra. Tror det..

Sätta upp den imorgon när det torkat.

Nu ska jag duscha och sen göra mig redo för sängen. Jobb imorgon, men jag vette fan alltså. Ryggen är allt annat än trevlig och min handled värker ännu mera. Inte kul.

Jag längtar hemskt mycket efter min man som är i skåne.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha är Sune busig =O) , låter inte bra med din rygg och handled?? dags att ta sej till gymmet och stärka musklerna.

Jag måste nog glutta in dit nån gång i veckan igen för min rygg är som en såndär gummipenna som är formbar och svag snart ser jag ut som ormen i sportspegeln =O)

2009-11-09 @ 09:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0