Dying

Hoppsan vad klockan går när man ha..färgar håret. Utväxt på två cm sen sist. Den färgen jag använder nu ger mig ingen utväxt rent hårfärgsmässigt. Men däremot så har jag ju mina naturligt vita slingor numera. (gråahår) Och dom kommer ju fram med utväxten. Kritvita. Men nu har jag färgat hårbotten så nu är dom döljda ett tag. Men jag har lite lätt ågren över mitt hår. Klippte ju av det tjugofem centimeter. Vilket var tjugofemcentimeter risbuske iof. Men jag vantrivs VANTRIVS!. Jag vill ha tillbaka det så nu är mitt hår på utväxt igen. Som tur är har jag ju mitt löshår. Lika långt som mitt var men i bättre kondition. Så nu har jag färgat det också eftersom jag gjorde slingor i det i somras. Nu är det redo att användas igen och jag kan känna mig som mig igen =O)

Nu ska jag tvätta av mig ansiktsmasken som får mig att se ut som en smurf. Knallblå. Varför måste det vara så konstiga färger på ansiktsmasker igentligen, det undrar jag..




♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ulla-Karin

Haha,jag hade också ansiktsmask i går kväll..Lermask och naturligtvis Smurfblå den också...Måste nästan varna karln innan så han inte får en chock..Men han blev ju iaf lite skrämd,inne i filmen som han var då;) Haha...Färgämnen? Förmodligen,för lera är ju fasiken inte så där blå;) Men skönt känns det iaf efteråt..

2009-10-05 @ 08:07:29
URL: http://ukh.blogg.se/
Postat av: sara

Re: ja säkert färgämnen. men konstigt att tillsätta sånt ändå. Det skulle ju vara fräschare om den var vit tycker jag =O)

2009-10-06 @ 00:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0