Kurs med kurt

Tre dagar fackkurs nu. Väldans kul och lärorikt. Fast jag tycker man mest äter..
Igår hällde jag kokande vatten över mina händer. Inte med flit såklart. Lite på vänster men i stort sett hela höger och en bra bit upp på handleden. Fick sova med handen i en hög vas med vatten. Jävlar vad ont jag hade. Jag har ont i huden idag. Kan inte ha nått som ligger mot och man ser tydligt vart vattnet hamnade. rött och svullet.

Ikväll har jag och Fanny varit i valbo med mamma. Hon skulle hämta sina nya bänkskivor till köket och behövde hjälp att få upp dom på tackräcket. Passade på att ta med Fanny för hon var i stort behov av nya skor.
Att köpa skor med Fanny är ungefär lika kul som att dra ett hårstrå i taget...långsamt. Men efter många om och men så bestämde hon sig för ett par stövlar i svart. Väldigt snygga om jag får säga det själv.



399 på skohuset. På Nilson kostade dom 499.. Så det var ju tur att vi inte köpte dom där =O)
Nu ska jag laga ett par gamla stövlar sen sova.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ulla-Karin

Stackare,det gör för helvetiskt ont att skålla sig..Skönt när man får tag i överkomliga priser på stövlar och dessutom är de jättesnygga..Går åt nu när det är så kyligt..

2009-10-15 @ 08:13:29
URL: http://ukh.blogg.se/
Postat av: Ulla-Karin

P.S. Vad fucking lärd du kommer bli efter de här kursdagarna;)Kunskap är ju aldrig för tungt att bära..

2009-10-15 @ 16:02:35
URL: http://ukh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0