Pay my bills

Dags att bli av med den nyinkommna lönen. Räkningar ska betalas ikväll.

Imorgon tänker jag gå till jobbet. Jag har min cykel på lagning på stan och den är klar nu. Så då hämtar jag hem den efteråt. Min fina gamla pirra. Min mormor köpte den på femtiotalet och den har knirrat på nu felfritt sen dess. Men nu hade ett stag i bakhjulet gått av så hela bakhjulet måste bytas ut. Så nu kommer den hålla i sextio år till. Förr gjorde dom saker som höll. Den har tom trähandtagen kvar =O) En ny sadel har jag köpt för den gamla är rätt slut efter sekel av gnussande.
Det är ju dags att cykla när som helst nu. När det är halt ute kan jag inte ta moppen.

var in på synsam idag och provade bågar. Ska köpa glasögon då jag märker att min syn bara blir sämre och sämre. jag har haft glasögon hela min uppväxt igentligen, men klarat mig bra utan också. Jag har brytningsfel på ögonen. Men har nu på senare tid känt hur ögonen jobbar som skjutton. När det rör sig mycket omkring mig så får jag ont i dom och måste nästan gå och blunda för att orka med. Sen tycker jag nog att det börjat bli lite blurrigt ibland när jag tittar på saker.

Men som sagt bågarna. För ni trodde väl ändå inte att jag skulle kunna köpa några "no Name" bågar för 398 kronor...
Nänä. Jag tänkte mig Dior eller möjligtvis Gucci. Men dom jag föll för var faktiskt (inte medvetet dock) dom dyraste på hela synsam.. Efva Attling. Fan va hon var dyr då, Men jävlar i havet va hennes bågar är snygga.

Men köper jag dom och inklusive specialglas som ska gå att borra i och undersökning så är jag uppe över sju tusen kronor... Det var ju inte riktigt meningen.
Men jag har väldigt svårt att tänka mig några andra faktiskt.


Signature strass by Efva Attling.


Ja på bild såhär så ser dom ju i ärlighetens namn inte ut mycket för världen. Men på mig.. då du ;)

Nä nu ska jag betala dom dära räkningarna och sen sova lite.


Saknar lillstrumpan i strängnäs.


Nytagen Dagisbild på vårat lillhjärta ♥

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Åh vad söt gullunge =O) Ja jag börjar fundera på glajer jag med. Sir så glist.

2009-10-29 @ 21:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0