Söndag

Jag har fått inflamation i en muskel vid höger skulderblad. Detta resulterar i att jag har ont och omedvetet går och spänner mig. Vilket resulterar i att jag har fått ont i nacken och axlarna.. Som en snöboll nerför en backe.
Jobbar ikväll och jobbade igår kväll. Gnydde lite var gång jag gjorde nån konstig rörelse eller satte på mig jackan. men det gick.

Lite bättre idag, men är bedövad av eeze spray just nu så då känns det lite bättre en stund. Men bara lite =O)

Annars så är det som vanligt. Mina traderaauktioner rullar på. Har en Peak jacka ute och även mitt startkit ifrån Mary Kay.

Lite ytlig information är att jag har haft ångest för mitt hår sen jag klippte det och har äntligen hittat en lösning som känns ok. Lockigt, då funkar det liksom. Så nu blir det de ett tag.

♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Heidi

Men lockigt är så fint på dej. Tidskrävande jag vet men för varje dag som går växer d nån micromillimeter =O)

2009-10-18 @ 22:28:53
Postat av: Ulla-Karin

Stackars dig,men försök att hålla dig varm hela tiden där du har ont..Tråkigt att det är höger sida också..Ja,du får vara avundsjuk på Eros-konserten;)Det är en mänsklig rättighet:) Fast det tar emot på något sätt när jag tänker på att det är en bit att ta sig dit.Köra dit själv tänker jag inte göra utan vi får ta tåg m m :/

2009-10-19 @ 09:19:29
URL: http://ukh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0