söndag

Så var helgen till ända igen. Vi har varit i strängnäs och haft det bra. Marknad och trevligt umgänge med svärföräldrarna (får man väl säga fast man inte är ingift i familjen) .Nu sitter jag och har precis tittat klart på Sex and the city The movie på kanal +. Mina bästa tv kompisar som jag aldrig tröttnar på. Har nog sett varje avsnitt av serien minst tio ggr om inte mer och filmen älskar jag. Längtar till tvåan kommer ut och av bilderna från filminspelningen att döma så blir den finfin!♥

Nu är jag ledig i två dagar till sen är det fackutbildning resterande veckan. Jobbar helgen sen. Ja det här blir bra!!

Igentligen så har jag inte riktigt tid att vara ledig då jag skulle behöva fixa med schemat på jobbet dom här dagarna. Hm... det kanske löser sig.



Lånar en fin bild på tjejerna på äventyr i helgen. I skogen utanför huset där Julias farmor och farfar bor.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ulla-Karin

Mina bästa tv-kompisar är "Vänner"..jag tröttnar aldrig på dem heller,spelar ingen roll hur många ggr jag sett avsnitten;) Vilka fina tjejer du har :)

2009-10-12 @ 14:39:01
URL: http://ukh.blogg.se/
Postat av: sara

Re U-K : ja vänner är hur bra som helst. tröttnar aldrig på dom jag heller =O)

2009-10-12 @ 17:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0