tjo

Idag har jag varit på utbildning med jobbet. Inte så dumt faktiskt. Skönt att göra nått annat ibland.
Igår var jag i valbo med mamma. Vi var på ikea och inne i köpcentret. Mamma och jag har alltid så kul när vi gör sånt tillsammans. Och mamma ska aldrig köpa någonting, Också köper hon ändå. För som ju jag är så är även hon. Faller för en pryl eller sak och kan inte  släppa taget.. haha  love it ♥
Lillskruttan var med oss såklart och myste. Jag åkte dit för att leta presentar till Fanny som fyller tolv om några veckor. Vill hitta ett par slimmade täckbyxor till henne. Dom flesta man ser är så vida och konstiga. Fanny vill ju ha ett duntäcke så mamma köpte det till henne på ikea. Jag hittade inga täckisar men lite andra snygga kläder till henne. Julia hittade en klänning och ett halsband på kappahl som hon drog runt på. Du får välja om du vill ha klänningen eller halsbandet sa jag... Hon fundrade en stund och sa sen - jag tar båda...! Det är mammas flicka det !!  Så det fick hon då såklart. Man kan ju inte argumentera med sån logik i min värld =O)

Ikväll har vi varit på kalas hos Jenny. Hennes äldsta son Henrik blir stor och fyller åtta år. Och idag fick hon även veta att det är ännu en liten vild pojke i magen. Mysigt ♥




Behandla dina nästa som om det vore sista gången du såg dom för det kanske det är.

Om du ler mot någon så får du betalt med det samma.

Lägg energin på att vara lycklig istället för att gräma dig över saker du inte kan påverka.

Om du är lycklig och glad så blir din omgivning det med.

Dela med dig av din livfullhet, då blir din omgivning livfullare.

Se alltid glaset som halvfullt inte halvtomt.

Visa din älskade att du älskar den så kommer du få det dubbla tillbaka.

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Heidi

Så sant min härliga vän

2009-10-02 @ 09:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0